torsdag den 8. april 2010

Ferniseringsfredag 9/4-2010



















Så er kunsten vågnet igen efter en stille påske, og i morgen er der atter spændende ferniseringer på programmet.

Jeg begynder på Carlsberggrunden på BKS Garage, der er kunstakademiets udstillingssted for billedkunstskolerne. Her viser Andrea Lind-Valdan, der er 5.-årsstuderende på akademiet udstillingen Universal Time and Space. Læs mere om Andrea Lind-Valdan og udstillingen her.


















Derefter smutter jeg ind hos naboen IMO, der viser Aeron Bergman (US) og Alejandra Salinas (ES) udstilling The Time Machine.













Så lægger jeg vejen forbi Rohde Contemporary, der viser udstillingen Kicking up Dust af Nikolaj Recke.

Og tilsidst skal jeg besøge Q, stedet der drives af studerende på Kunstakademiets billedkunstskoler. Her viser de Simon Damkjær, Philipp Fleishmann og Yuki Higashino.

Jeg inviterer ikke gæster med på runden i morgen, da jeg kun har kort tid til rådighed inden weekenden kalder - desværre. Men jeg håber alligevel på at støde på dig derude.

Rigtig god fornøjelse!

2 kommentarer:

  1. så er der vist dømt.. Adam Saks tid på fredag ??

    SvarSlet
  2. Ja og Christian Finne, Peter Linde Busk og ikke mindst Astrid Kruse jensen!

    SvarSlet