torsdag den 20. maj 2010

Ferniseringsfredag 21/5-2010

Til i morgen har jeg valgt 3 ferniseringer ud, jeg gerne vil se.















Jeg lægger ud hos Nils Stærk, der viser værker af Thaddeus Strode. På Galleriet hjemmeside, beskrives udstillingen bla.med følgende ordlyd:

"The question itself is wrong - your point of departure is wrong! Let go of the preconceived ideas about where you are, what you want, and what you experience.
Go on an odyssey through unknown worlds - through underworlds where all logical sense has stopped and new realities are created. Travel on new roads in your mind, your consciousness, and your dreams. Go on a journey towards a nothingness that turns out to be far more than nothing."

Det vil jeg glæde mig til!













Dernæst vil jeg forbi Galleri Poulsen, der viser Camilla Rasborgs skæve værker under titlen Shaky. Pressemeddelelsen fortæller bl.a.:

"En pixeleret mælkebøttemark blomstrer fragmenteret ud af væggen i 3D, mens en tiltet spisestue får møblerne til planløst at glide. Med fordrejninger af hverdagsbilleder, vi kender, udfordrer Camilla Rasborg på finurligste vis verdens faste rammer og visualiserer, at trygheden, visheden og de centrale holdepunkter i al gøren og laden blot er illusioner."















Til sidst vil jeg forbi Christoffer Egelund, der viser gruppeudstillingen Meaning of Void. Her skal jeg se installationskunst, skulpturer, fotokunst, tegninger og malerier af de 6 kunstnere: Michael Johansson, Pind, Thomas Fleron Jørgensen, Anna Fro Vodder, Ulrik Heltoft og Melou Vanggaard.

Hvis du vil med på ferniseringrunde med mig, skal du bare sende mig en sms, en mail eller lægge en besked herinde på bloggen senest kl. 14 i morgen. Det er ganske gratis, og jeg håber, vi ses ;-)

Kh
Birgitte

tlf.: 20210702
mail: info@birgitteriis.com


Ingen kommentarer:

Send en kommentar