torsdag den 13. maj 2010

Peter Lav på Madrid Foto

Jeg kan godt lide at flyve. Jeg har aldrig været utryg ved det, men denne flyevetur var en anelse nervepirrende. Undervejs informerede kaptajnen om, at ruten var ændret, og Madrid lufthavn egentlig var lukket på grund af askeskyen. Vi ville dog alligevel prøve at flyve under den (hjælp - er det nu også klogt?) og alt gik jo heldigvis godt. Spændende hvordan og hvornår hjemturen bliver.  

I to dage har jeg ikke haft én ledig stund til at sidde bag bloggen - beklager. Jeg har set så meget fotoskunst, at jeg er ved at briste. Spansk fotokunst viser sig at være enten meget dekadent og in-your-face eller noget, der taler samme fotosprog, som vi er vant til at se. Gudskelov for den sidste kategori. Der er mange rigtig fine fotos, og jeg har taget billeder til dig af dem. 

Mit første blogindlæg her fra Madrid dedikerer jeg dog til Peter Lav, der er eneste danske galleri på Madrid Foto. Han viser værker af Adam Jeppesen, Hyun-Jin Kwak, Torben Eskerod og duoen Taiyo Onorato & Nico Krebs. Det er en meget fin stand, og værkerne får meget positiv opmærksomhed fra spanierne. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar