tirsdag den 1. december 2009

Julekalender






Det er i dag den 1. december ... sikke en dag? Det er nu, de små begynder at glæde sig, og det er de næste 24 dage, at det bliver så meget lettere at få ungerne op til tiden om morgenen. For der skal åbnes julekalender, chokoladekalender og hos nogen også gavekalender. Mine børn er blevet så store, at de nu hellere vil have adventsgaver - og sikke en lettelse.

Jeg er personligt ligeglad med både julekalender og chokoladekalender, men jeg vil stadig gerne have gavekalender hver dag, og det får jeg heldigvis af Charlotte Fogh. Charlotte Fogh Contemorary har sin helt egen pakkekalender...

HIGHLIGHTS 09

I december måned præsenterer Charlotte Fogh Contemporary en stjernespækket juleudstilling.

Kendte kunstnere fra galleriet og specielt inviterede gæster disker op med alt fra litografi, maleri og skulptur til tegning og møbelkunst.

Hver dag i december afsløres et nyt værk på hjemmesiden, af de i alt 24 kunstnere. Værkerne sælges efter ”først til mølle” princippet.



Jeg elsker gavekalendre - især når de er for voksne, så værsgo her er én til dig ;-)

Glade decemberhilsner

Birgitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar