fredag den 15. januar 2010

Ferniseringsfredag d. 15/1
















Bedre sent end aldrig... her kommer mit ferniserings-program for denne fredag.

I aften samler ferniseringerne sig primært omkring Bredgade, så selvom der er mange, jeg gerne vil se, kan det sagtens lade sig gøre. Gallerierne ligger nærmest dør om dør.

Første stop er Christina Wilson på Esplanaden, derefter skal jeg forbi Bredgade gallerierne Christoffer Egelund, Mikael Andersen, David Risley, Larm (Larms hjemmeside er midlertidigt nede, så jeg kan ikke linke til dem) og Peter Lav. Og så kommer turen til de to St. Kongensgade gallerier: Skulpturiet og Rohde Contemporary.
Hvis jeg kan rumme mere, vil jeg også rigtig
gerne til V1 på Flæsketorvet.

Hvis du ikke orker det hele, vil jeg især anbefale dig at se forbi:

1. Christinas Wilsons udstilling med Ulrik Weck I'd Rather be a Joke than a Tragedy.
2. Larms The Mentor Show der viser en række unge kunstnere og deres mentorer.
3. Peter Lav der viser Jakob Hunosøe og Anne Las.
4. Skulpturiet, der viser Karin Lorentzens totalinstallation Cultivator.

Husk! hvis du tilmelder dig nyhedsbrevet på www.kopenhagen.dk, kan du se det fulde ferniseringsprogram hver uge.

Jeg glæder mig - og håber vi ses derude!

Birgitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar