mandag den 25. januar 2010

Nyhedsbrev og blog om malerier

Så er det igen (bedre sent end aldrig) tid til, at jeg sender nyhedsbrev ud. Og som sidste gang kommer det samtidigt med et tilhørende blogindlæg. Derfor denne notits.

Sidste gang kunne du læse om mine 5 personlige yndlingsfotoværker her på bloggen. Mens nyhedsbrevslæseren kunne læse videre og få 5 gode eksempler på fotokunst, der kommunikerer på en relevant måde i forhold til virksomheder.

Denne gang er det tid til malerier.

Du får altså fem af mine personlige yndlingsmalerier her på bloggen OG mulighed for at få 5 gode eksempler på malerier med stor kommunikationsværdi for virksomheder, hvis du er tilmeldt nyhedsbrevet. Er du endnu ikke tilmeldt, kan du nå det endnu. Jeg sender af samme årsag først nyhedsbrevet afsted i morgen.

Du kan tilmelde dig via min hjemmeside www.birgitteriis.com, hvis du er blevet nysgerrig.

Psst... når du tilmelder dig, får du mine 3 tip til, hvordan du undgår fejlkøb, når du køber kunst helt GRATIS og direkte i din mailboks ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar