fredag den 8. januar 2010

Forkølelsesfredag afløser ferniseringsfredag

Der er ikke noget at gøre... jeg må simpelthen kravle under dynen og pleje den forkølelse, der nu sidder i hele mit hoved.
Så jeg kommer desværre ikke ud på min faste fredags ferniseringrunde i dag.

Øv!

Jeg havde ellers glædet mig til at se Anders Bojen og Kristoffer Ørum hos Beaver Projects - og ja også alle de andre på min ferniseringsliste. Jeg må se udstillingerne i løbet af ugen i stedet.

Kommer du afsted?

Så vil jeg super gerne høre dine kommentarer, holdninger, anbefalinger osv til aftenens ferniseringer i byen.

Glæder mig til at høre fra dig!

Birgitte


2 kommentarer:

  1. Faldt over din blog, da jeg søgte på Shilpa Gupta - fin ide med julegaveønsker. Og interessant blog. Jeg vender helt sikkert tilbage.

    SvarSlet
  2. Tak - du skal være mere end velkommen her på bloggen!

    SvarSlet