torsdag den 7. januar 2010

Første fernisfredag i 2010

Først... et rigtig godt nytår til dig! Jeg glæder mig til at mødes mere med dig her i blog-land i år.

Jeg har nydt at være off-line i en så forlænget juleferie, som jeg har givet mig selv i år. Men nu går jeg on-line igen og er tilbage med kunstnyt her på bloggen.

I morgen skal jeg på ferniseringsrunde, og jeg har valgt at se:

1. Niels Bonde hos Martin Asbæk kl. 17-19.

2. Thomas Bangsted hos Tom Christoffersen kl. 17-20.

3. Anders Bojesen & Kristoffer Ørum hos Beaver Projects kl. 17-19.

4. Stephen Vitiello, Maria Loboda, Lasse Schmidt Hansen og Talia Chetrit hos IMO kl. 17-21. IMO inviterer i øvrigt til afterparty fra kl. 21... måske det er en god opvarmning til fredags-stemningen...?

Håber vi ses ude i kunsten i morgen!


Birgitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar