mandag den 15. marts 2010

Beklager!











I am an artoholic... jeg skal have mit ugentlige fredags-ferniserings-fix. Det er som om, week-enden ikke rigtig går i gang uden.

I fredags kom jeg bare ikke afsted. Og jeg overlevede ;-) Det er ikke fordi, der skete noget helt uventet vigtigt. For en gangs skyld kunne jeg bare mærke, at jeg havde brug for at lade kunst være kunst og blive hjemme og hygge om mig selv og min familie. Kender du det?

Det betyder, at du ikke får mine tre ferniserings kategori-vindere i denne uge. Beklager.

Var du ude i kunsten i fredags? Så vil jeg meget gerne høre om dine oplevelser. Og hvis du har nogen kategorier, så er ordet frit ;-)

2 kommentarer:

  1. her er lidt preeeefixxx.. der slår mindst 4 fredage..
    og så på en onsdag,,
    http://www.lempertz-online.de/glots.asp?v=k102640000108000000000

    SvarSlet
  2. jamen dog... tak for det... et online-fix ;-)

    SvarSlet