torsdag den 18. marts 2010

Ferniseringsfredag 19/3-10













Her kommer min plan for morgendagens ferniseringrunde... den står på 3 ferniseringer og en kunstbog-reception.

Jeg begynder hos Nils Stærk, der viser værker af norske Jone Kvie.

Derefter skal jeg forbi Skulpturiet og se finurlige skulpturer af Veo Friis Jespersen.

Mikael Andersen holder bogreception på Kathrine Ærtebjergs monografi She is Ready. Det vil jeg ikke gå glip af, for det er en super flot bog, og Kathrine skal ønskes tillykke.

Og så slutter jeg af hos Christoffer Egelund, der viser gruppeudstillingen Things that Matter a Lot med Benny Dröscher, John Kørner, Nina Saunders, Theis Wendt og Trine Boesen. Trine har stået i spidsen for udstillingen, og siger selv:

"Jeg har inviteret Dröscher, Kørner, Saunders og Wendt fordi de tilsammen skaber en god fornemmelse for både glædesrus og udfordring. De arbejder med det, der betyder noget ... things that matter a lot."

Jeg begynder kl 17 hos Nils Stærk ude på Carlsberggrunden, og du er velkommen til at følges med mig på min fernis-runde. Bare skriv til mig her på bloggen eller send mig en mail på info@birgitteriis.com senest kl. 14 i morgen, hvis vi skal gå sammen ud i kunsten.

Jeg håber vi ses.

Birgitte









4 kommentarer:

  1. har du ikke glemt det bedste.... axel geis kl 16-19.. axel kommer med..
    secher & scot...

    SvarSlet
  2. Tjo, det kan da godt være, at jeg burde lægge vejen forbi...

    SvarSlet
  3. nej... jeg havde gæster med på rundturen... og så tager alting længere tid... var det godt?

    SvarSlet