torsdag den 25. marts 2010

Ferniseringsfredag 26/3-10













Denne fredag bliver endnu en af de gode ferniseringsfredage!

Jeg begynder hos Andersens Contemporary, der viser værker af Thomas Saraceno, som jeg er V.I.L.D. med.













Dernæst skal jeg til Kunsthallen Nikolaj og se Peter Callesens udstilling Skin of Paper. Se bare her hvor fint:















































Til sidst kører jeg ud til Carlsberggrunden for at se tegninger af Chris Johanson hos Nicolai Wallner, og besøge IMO, der viser Torben Ribe og Camille Norment samt BKS Garage, der viser Ryan Siegan-Smith.














Ret beset ville og burde jeg også nå forbi både Helene Nyborg Contemporary, Tom Christoffersen, ME Contemporary og V1, men det bliver altså ikke til at nå. Dem må jeg se i løbet af ugen.

Det bliver en god aften! Kunsten bliver at udvælge, hvad du helst vil se, for det er umuligt, at nå det hele. Husk at du kan se det fulde ferniseringsprogram på www.kopenhagen.dk

Jeg glæder mig til min Tour de art i morgen, og du er velkommen til at følges med mig. Hvis du vil med, er det eneste, du skal gøre, at tilmelde dig senest kl. 14 i morgen. Du kan tilmelde dig ved at skrive til mig her på bloggen, via mail eller sms.
Vi mødes hos Andersens Contemporary, Amager Strandvej 50B, kl. ca 17.

info@birgitteriis.com
2021 0702

Håber vi ses!

Birgitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar