torsdag den 18. februar 2010

In Stockholm and ready to roll

Så er jeg ankommet til Stockholm. Og jo, her er MEGET mere sne end på billedet, som bare er ét, jeg har snuppet på hotellets hjemmeside.

Her er stilhed før storm, for Market åbner først for First View kl. 16, så jeg sidder lige nu i baren... så tæt på pejsen som muligt, for her er bidende koldt i den svenske hovedstad... på mit hotel og nyder roen og en kop grøn te, mens jeg glæder mig til at se, hvad Stockholm byder på af kunst. Både det på messen men også det på gallerierne, museerne, i kunsthallerne og hos samlerne.

Jeg har et omfangsrigt program foran mig, og jeg har husket mit kamera, så jeg lover at give dig gode kunst-stemnings-
rapporter her på bloggen.

Faktisk skal jeg også slappe af og hygge lidt her i Stockholm, for det ekstra fine ved denne messe-tur er, at jeg for en gangs skyld har min mand med ;-) Han er også på arbejde her (dog i en helt anden branche), men ind imellem al arbejdet skal vi altså også lige nå at nyde tosomheden... børnene er afsat og er i gode hænder ... everything is set... life is good!

Stay tuned!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar