torsdag den 11. februar 2010

Ferniseringsfredag 12/2 -10

Jo, der har været meget stille meget længe her på bloggen. Jeg har nemlig været på en skøn ferie og må indrømme, at jeg efterfølgende har nydt et par ekstra dage off-line. Men nu er det tid til at åbne op for godteposen igen ... for der er jo ferniseringer i morgen!

Jeg skal bl.a. besøge Skulpturiet, der viser udstillingen Ting, hvor 45 (!!) samtidsskulptører viser... tja... ting ;-) Har du været på skulpturiet før? Der er ikke mange kvadratmeter, så 45 skulptører - 45 værker - det er altså mange. Den myriade af ting glæder jeg mig til at se.

Så vil jeg også lægge vejen forbi Tom Christoffersen og se Stig Brøgger, Hein Heinsen og Mogens Møller - tre af de tunge drenge, der viser udstillingen Arbejder fra Tresserne. Jeg skal også se filmen The Place to be af Steen Møller Rasmussen.

Og så skal jeg ud til IMO og se 6 udenlandske kunstneres udstilling Fragments og Machines.

Men jeg starter tidlig i morgen, for jeg er jo gået glip af en masse spændende, mens jeg har været på ferie, så jeg vil forsøge at nå forbi Nicolai Wallner der viser Jeppe Hein, Nils Stærk der viser Torbjøn Rødland, Martin Asbæk der viser en af mine favorit fotokunstnere Ebbe Stub Wittrup og Helene Nyborg, som åbnede i nye lokaler i fredags.

Uhh det bliver en god fredag ;-)

Håber vi ses!

2 kommentarer:

  1. du får travlt.. ville vildt gerne se Ebbes fotos..god tur (-:

    SvarSlet
  2. nåede desværre langt fra det hele... havde små-sløj søn i bilen... Nåede f.eks. ikke Ebbe... det må blive efter Stockholm...

    SvarSlet