søndag den 14. februar 2010

Market Art Fair i Stockholm

På torsdag drager jeg til Stockholm til Market kunst-
messe. Og jeg glæder mig!

Kalenderen er fuldt booket med møder med gallerister, med potentielle nye kunder og med det spændende VIP program, jeg er så heldig er være inviteret med til. Blandt andet skal jeg mødes med et antal stockholmske storsamlere, museer og kunsthaller.

Af danske gallerier deltager David Risley, Bo Bjerregaard, Christina Wilson, Susanne Ottesen, Peter Lav, Beaver Projects og Larm. De to sidste er en del af Emerging Markets messen, der er en del af hovedmessen.

Jeg kommer til at rapportere derfra så flittigt som muligt her på bloggen. Så stay tuned ;-)

Hvis du ikke skal med til Stockholm, kan du i stedet lægge vejen forbi Christoffer Egelund, der inviterer til fernisering med Thomas Palmes udstilling Lost og Damned! på fredag kl. 16-19. Og husk, at du kan få det fulde ferniseringsprogram på www.kopenhagen.dk

Glade kunstmesse-hilsner!

Birgitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar