torsdag den 26. november 2009

Flere værker til ønskesedlen...

Ufff hvor jeg ønsker mig det her super fine maleri af Anette Harboe Flensburg. "Krystaløjeblikket" hedder det, og jeg er vild med dets åbenhed, klarhed og ro. Jeg er vild med lyset, overfladekontrasterne og rumfornemmelsen. Jeg er bare vild med det, så det står nu på ønskesedlen som ønske nummer 12.















Men jeg er også nødt til at ønske mig det her værk af Marie Søndergaard Lolk. Det ser ikke ud af så meget her på bloggen. Det skal ses live - fordi det i høj grad også handler om tekstur. Det er næsten ikke til at holde fingrene væk fra det, overfladen er så appellerende... Du kan se det lige nu og frem til d. 19. december hos Galleri Tom Christoffersen.

Nu er jeg oppe på 13 ønsker - hvad skal det ikke blive til? Jeg har aldrig før været ude i så god tid med min ønskeseddel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar