torsdag den 19. november 2009

Vil du se mine 5 yndlingseksempler på gode fotoværker, der kommunikerer?

Jeg er efterhånden blevet kontaktet af en del, der gerne vil høre min personlige holdning til helt konkrete kunstværker. Og det er jeg så begyndt på at skrive om herinde på bloggen.

Når jeg siger, at jeg rådgiver virksomheder om kunst - ikke som dekoration men som kommunikation, så er der også efterspørgsel på helt konkrete eksempler på værker, der kommunikerer på en måde, der er relevant for virksomheder.

Derfor har jeg besluttet, at jeg de næste par gange vil forsøge mig med en ny struktur på mine nyhedsbreve, som bliver sendt ud samtidigt med et tilhørende blogindlæg.

Denne gang handler det om fotos.

På mit nyhedsbrev får du fem gode eksempler på gode fotoværker med stor kommunikationsværdi for virksomheder. Mens du her på bloggen får mine 5 helt private yndlings fotoværker.

Jeg sender det hele ud i morgen, så du kan nå at tilmelde dig mit nyhedsbrev via min hjemmside www.birgitteriis.com - hvis du er blevet nysgerrig

Kunst-glade hilsner

Birgitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar