tirsdag den 17. november 2009

Jeg samler sammen til endnu en god ferniseringsfredag ;-)














På fredag glæder jeg mig især til fernisering hos:

1. Tom Christoffersen, der viser Dan Hays, Marie Søndergaard Lolk (hende skal du se!) og Allan Otte under titlen Parallel Lines.

2. Christina Wilson, der viser julegruppe-showet med den fantastiske titel: Nice Sizes Good Prices! 27 kunstnere er repræsenteret, og jeg ser især frem til at se Kasper Bonnén, Peter Linde Busk, Anette Harboe Flenburg, Fos, Ulrik Møller, Fie Norsker, Julie Nord, Kirstine Roepstorff, Ebbe Stub Wittrup og Mette Winckelmann.

3. Skulpturi, der viser udstillingen Lock af Monika Brandmeier.













Men der er jo lang tid til fredag endnu, så mon ikke, der dukker flere must-see ferniseringer op?

Jeg skal nok holde dig opdateret ;-)

Birgitte

1 kommentar:

  1. Jo, sørme så... jeg skal da også til fernis på BKS Garage, der viser en udstilling med titlen "Art Forms in Human Nature" og hos Susanne Ottesen, der viser Stig Brøgger. Fedt! Jeg glæder mig ;-)

    SvarSlet